12 Ağustos 2010 Perşembe

o daha küçücük!

dün birşeyi daha farkettim... bende aynı şeyi yapıyorum... diğerleri küçücük bir kız çocuğuna gayet kocaman bir kızmış gibi herşeyi anlamasını bekleyip, her konuda sert biçimde eleştirip terbiye edeceklerini sanacak kadar zavallı olan diğerleri ki bu kızın feleğini şaşırttılar... ben kendini yıllarca birgün prenses olacağına inandıracak kadar aptal ben aynı hatayı bir başkasına yapıyor ve onu prenses diye çağırıyorum... herşeyi  idrak edebilecek kadar akıllı olan bu kız çocuğu etrafındakilerin tutarsız davranışlarının başarılı bir sonucu olarak gün gelecek yönünü bulamayacak kadar aptala dönecek... göz göre göre nasıl yapılır böyle bir hata? prenses o evet benim prensesim varsın şimdi kendini böyle hissetsin kendini prenses sanıp mutlu olsun nasılsa gün gelecek farkedecek diğerlerinden farkı olmadığını...en azından bir süre, kısacık bir süre bile olsa varsın biri, kendini farklı hissetmesini sağlasın...hayatın gerçeklerini görebileceği zamana kadar hikayelerde büyüsün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder