14 Şubat 2012 Salı

ve mutlu son...

mutlu son ile biten filmlere bayılırım... hep içim kıpır kıpır olur ve sonrasını merak ederim... bu defa film benim :) ve sonrasını yaşıyorum...belki hayatımda ilk kez bu kadar mutluyum... bu kadar mutlu olabileceğimi,  hayatın bu yüzünü görebileceğimi hiç düşünmemiştim... yaşanan ne varsa anlam kazandı şimdilerde... ne yaşandıysa bugünler içindi. Defalarca Allah'a şükrediyorum her an... ve inanıyorum bundan sonra hayat hep böyle gidecek...gönlüm baharda 15 aydır ve bu bahar sonsuza kadar sürecek bir yaza dönüştü hemde kış ayı olan şubatın 5. gününde günlük güneşlik bir hava da...senelerin yorgunluğu senelerin acısı, üzüntüsü bir çırpıda çıkıverdi sanki içimden... bir çırpıda doluverdi gönlüme, ruhuma mutluluk, huzur... şükürler olsun, şükürler olsun... Yaradanın bir bildiği varmış...

2 yorum:

  1. o baharın hiç bitmesin kuzum,kışların hep böyle yaz olsun,içinde hep çiçekler açsın..
    seni çook seviyorum bitanemm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımın içi ben de seni çooookkk seviyorummmm

      Sil