15 Ekim 2015 Perşembe

kaRMa kArıŞIK

Duygularımın gerçekten karıştığı, duygu dengemin bozulduğu bir dönemdeyim. Çocukla birlikte başlayan bir süreç insanı ve yaşam tarzını değiştiriyor. Evliliğin rengi değişiyor... Siz hemen anne oluyorsunuz babaların ise baba olması biraz zaman alıyor. Anne olmak duygularımı karıştırdı ve değiştirdi. Başka bir insanım artık ben. Kendimi çok tanıyamıyorum bu aralar. Daha endişeli, daha sakin daha sabırlı daha üzgün ancak eşinin daha az karısı, arkadaşlarının daha az arkadaşı, annelerinin babalarının daha az kızıyım, artık daha çok anneyim kaygılı bir anne. Korkuyorum bebeğimin hasta olmasından, korkuyorum eşimin hasta olmasından ve korkuyorum hasta olmaktan... Bir takım sağlık sorunları yaşadım hamilelikten sonra. Emzirme dönemi ile birlikte... Aşılamaz sorunlar değil ama geri dönülemez sorunlar. 
Bazen çok ilgi istediğimi fark ediyor ve kızıyorum kendime. Artık ilgi vermesi gereken kişi benim ama sanırım biraz yordu süreçler beni. Daha çok anne olmak dünyanın en güzel duygusu ama yalnızca anne olmak duygusu içerisindeyim. Başka kimse olmak istemiyorum bir çalışan olmak istemiyorum, bir hasta olmak istemiyorum, bir bir bir başka bir şey olmak istemiyorum yalnızca anne olmak evladımın güzel günlerini sağlıkla görebilmek kaygılardan uzak olabilmek istiyorum.
Umutların ve mutluluğun çok, kaygıların az olduğu günler görmek bu aralar tek dileğim...
Çınar´ın Annesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder