21 Ocak 2016 Perşembe

kırgınım ama hayata küsmedim

Kırgınım hem de çok ama sebebini bildiğim için küsmedim ne kimseye ne de hayata... Biliyorum ki her şeyin bir sebebi var ve ne yaşıyorsak Allah´ın izni ile yaşıyoruz. Yaradan istemezse yaprak kıpırdamaz işte bundan dolayı içinde bulunduğum bu durumdan kimseyi suçlayamam. Bize yeni bir kapı açtığını düşünüyorum Allah´ın, her zorlukta... Kapıyı görebilmek bakış açımıza bağlı. Geçecek bugün bu zorluk, belki bir süre standart gidecek her şey sonra başka bir şey ile karşılaşacağız. Böyle böyle deneye deneye Yaradan bizi duruşumuza bakacak. Bozmadan bozulmadan durabilmek... Bu aralar çok çabalıyorum bunun için, umarım becerebiliyorumdur. 
Geriye baktığımda (evet sık bakıyorum geriye) nasıl şükrediyorum. Çok şanslıyım çok. Hiç kolay olmadı hayat benim için ve iyi ki böyle oldu. Rabbim evladımla, sevdiklerimle, sağlıkla sınamasın. En zor zamanlarımı hatırlıyorum; evladımın 1/4000 oranında karşılaşılan tiroid bezi olmadığını öğrendiğimiz zamanları, ne çok üzülmüştüm. Böyle bugünkü gibi duruşumu bozmadan duramamıştım tabi ki. Çünkü evlat, çünkü sağlık, çünkü belirsizlikti... Bugün o kadar şanslı hissediyorum ki, evet Yaradan verdi ama Yaradan sayesinde evladım sapasağlam şu an da... O kadar erken fark edilmesi de Allah´ın armağanı...
Bugün canımı sıkan şeyler çok başka çok... Hiç önemli değil hepsi gelir geçer yeter ki sağlık olsun. Sevdiklerim de bende sağlıklı olalım yeter...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder