19 Eylül 2010 Pazar

canıma...

Çok zaman oldu sen çekip gideli, neler oldu anlatmaya yürek yetmez... sen varken başkaydı herşey oysa o kadar iyi biliyordum ki birgün gideceğini... Birgün gideceğini ve sen gidince herşeyin değişeceğini...Hızla başladı değişim... Önce teker teker dağıldı herşey tıpkı yüreğimin lime lime parçaları gibi... Toplamanın mümkünü yok... Toparlayamadım da... Önce sendeledim sonra toparlanırım sandığım an düştüm...hem de tepetaklak!sen harici herkesi yok saydım hayatımda... senle uyuyup senle uyandım uzun bir süre... artık kıyafetlerindeki kokunu muhafaza edemediğim zaman gerçekten aramızdan ayrılmış olduğunu yavaş yavaş kabullenmeye başladım... herşey hızla parça parça dağılırken ben onları yavaş yavaş dağıtabildim... sanki seni yaşatabilecekmişim umuduydu onları dolabında tutmam... sen gittin, herkes gitti... aslında herkes kaldı belki kaçarken kendimden, sensizlikten kendimi kaybettiğimden kimsesiz kaldım... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder