8 Eylül 2010 Çarşamba

Tepeden baktım şaşırdım, dibinden baktım afalladım!

Aslında tepeden bakınca o kadar düzenli görünüyor ki herşey... şaşırtıcı derecedeki bu düzen görünümü düşündürüyor insanı... her insan bir dünya deriz ya... neler gizlidir yüreğinde... dışarıdan bakıldığında belki herşey çok yolunda görünüyordur... kendinizinden pay biçin herşeyi yansıtır mısınız dışarı? Nereden geldim biliyor musunuz bu  noktaya uçak havalandıktan bir kaç dakika sonra şehre şöyle bir baktığımda gördüğüm manzara beni şaşırttı... ilk kez görmüyorum ama ilk kez farkediyorum... tepeden bakınca nasıl düzenli, nasıl da herşey yerli yerinde bir nizam içerisinde... oysa o kadar iyi biliyorum ki o şehri... her yer dağınık! bu düzenli görüntüyü yaratan şehrin ışıkları diye düşünüyorum, tıpkı bir çoğumuzun çevremize yansıttıkları gibi, yapaylığın doğal sonucu... her şey karmakarışıkken içimizde, suratımıza yerleşen düzenli gülücükler gibi...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder